Op adem komen in de natuur

Zoeken & boeken

COVID-19 (coronavirus)

Veelgestelde vragen coronavirus

Veelgestelde vragen coronavirus
16-10-2020

Onze gasten hebben veel vragen en zorgen met betrekking tot het coronavirus (COVID-19). Camping De Lepelaar volgt de ontwikkelingen en de adviezen van het RIVM en de overheid op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van onze gasten en medewerkers.

Hieronder hebben we de veel gestelde vragen van onze gasten opgesomd. Heeft u aanvullende vragen, dan staan wij u graag te woord via info@delepelaar.nl of telefoonnummer 0224 561351.

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)
  2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?
  3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruik maken van mijn annuleringsverzekering
  4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?
  5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Lepelaar?

1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

De camping is open. Vanaf maandag 15 juni mogen ook onze sanitairgebouwen weer open.

2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?

Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van RECRON:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst geldig annuleren betekent 100% betalen

De RECRON voorwaarden zijn te downloaden via www.delepelaar.nl/nl/voorwaarden/privacy en www.hiswarecron.nl.

3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruikmaken van mijn annuleringsverzekering/fonds

Mocht u uw verblijf willen annuleren en hiervoor uw annuleringsverzekering willen inroepen, raden wij u aan vooraf contact op te nemen met uw verzekeraar. De voorwaarden verschillen namelijk per verzekeraar.

Heeft u het annuleringsfonds van De Lepelaar bij boeking afgesloten? Dan kunt u de voorwaarden inzien via www.delepelaar.nl/nl/voorwaarden/privacy. Het annuleringsfonds biedt bij annulering in de huidige omstandigheden geen dekking.

4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?

Omboeken naar een latere datum in 2020 is zonder bijkomende kosten mogelijk. Stuur in dit geval een mail met uw wensen naar info@delepelaar.nl.

5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Lepelaar?

Uiteraard vragen we u de geldende regelgeving en RIVM-adviezen op te volgen. Dus houdt minimaal 1,5 meter afstand (ook tot onze medewerkers), voorkom groepsvorming en neem de hygiënemaatregelen in acht. Wij (en de gemeente) zullen hierop zo nodig moeten controleren. Om uw verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen, hebben we een gedragscode opgesteld.

Per afdeling gelden de volgende maatregelen en bijzonderheden:

  • Receptie: kom alleen naar de receptie als dit echt nodig is. Draag een mondkapje. Onze voorkeur gaat uit naar contact via de telefoon of e-mail. De receptie is voorlopig beperkt geopend, van 10.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.00 uur. Buiten deze tijden kunt u ons voor dringende zaken telefonisch bereiken op nummer 0224 561351. We laten maximaal één persoon tegelijkertijd in de receptie toe.
  • Horeca: u kunt alleen (op bestelling) broodjes en eten afhalen en meenemen naar uw eigen plek.
    De horeca is geopend van vrijdagen zaterdag van 17.00 tot 19.00 uur, en op zondag van 13.00 tot 19.00 uur. Maandag van 17.00 tot 19.00 uur enkel voor pannenkoeken en woensdag van 17.00 uur tot 19.00 uur enkel voor pizza's. Bestellen kan op dezelfde dagen vanaf 14.00 uur op telefoonnummer 06 13 78 44 20.
  • Sanitairgebouwen: de sanitairgebouwen zijn geopend, maar er gelden wel aanvullende hygienemaatregelen. 
    • Houd afstand.
    • Blijf weg bij verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
    • Mijd de spitsdrukte.
    • Aub maximaal 1 persoon per afwasplek.
    • Gebruik indien mogelijk het sanitair in uw eigen kampeermiddel.
  • Betalen: graag uitsluitend contactloos of met pin.

Ondanks deze aanpassingen, kan het voorkomen dat we aanvullende regelingen moeten maken, mogelijk ook onaangekondigd.