Op adem komen in de natuur

Zoeken & boeken

COVID-19 (coronavirus)

Veelgestelde vragen coronavirus

Op dit moment hebben wij nog geen specifieke informatie met betrekking tot eventuele coronamaatregelen voor het aankomende seizoen. Heeft u vragen, dan staan wij u graag te woord via info@delepelaar.nl of telefoonnummer 0224 561351.

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)
  2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?
  3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruik maken van mijn annuleringsverzekering
  4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?
  5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Lepelaar?

1. Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

De camping gaat vooralsnog gewoon weer open op 27 maart 2021.

2. Kan ik mijn vakantie annuleren en mijn geld terugontvangen?

Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van RECRON:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst geldig annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst geldig annuleren betekent 100% betalen

De RECRON voorwaarden zijn te downloaden via www.delepelaar.nl/nl/voorwaarden/privacy en www.hiswarecron.nl.

3. Ik wil mijn vakantie annuleren en gebruikmaken van mijn annuleringsverzekering/fonds

Mocht u uw verblijf willen annuleren en hiervoor uw annuleringsverzekering willen inroepen, raden wij u aan vooraf contact op te nemen met uw verzekeraar. De voorwaarden verschillen namelijk per verzekeraar.

Heeft u het annuleringsfonds van De Lepelaar bij boeking afgesloten? Dan kunt u de voorwaarden inzien via www.delepelaar.nl/nl/voorwaarden/privacy. Het annuleringsfonds biedt bij annulering in de huidige omstandigheden geen dekking.

4. Kan ik mijn vakantie omboeken naar een latere datum in 2020?

Omboeken naar een latere datum in 2020 is zonder bijkomende kosten mogelijk. Stuur in dit geval een mail met uw wensen naar info@delepelaar.nl.

5. Welke maatregelen zijn er momenteel van toepassing tijdens een verblijf op De Lepelaar?

Er is geen contant geld aanwezig op de camping. U kunt bij ons pinnen, of contactloos betalen. Wij vragen uw begrip hiervoor.

In verband met uw en onze veiligheid en gezondheid vragen wij u vriendelijk om zich te houden aan onze gedragscode. Deze vindt u hier.